luni, august 25

Heaven (2002)

ce mi s-a parut interesant la Heaven (2002) e ca are scenariul scris de Krzysztof Kieslowski, care m-a dat pe spate cu Trois Couleurs. initial voiam sa vad filmul pt Cate Blanchett si pt atitudinea dramatica pe care filmul mi-o inspira.
ce as mai putea eu spune la o zi dupa ce am vazut filmul?
pai...chiar e dramatic filmul. adica ma uitam cum se plimba bomba aia de colo si nu-mi venea sa cred unde se oprise. credeam ca totul e o gluma, ca cineva se va trezi si va realiza ca a visat, dar cand colo ea a ramas...si a si facut bum. si dupa ce am vazut ce s-a intamplat si cum plange Cate Blanchett m-am inmuiat si eu si am zis "Doamne ce femeie frumoasa!".
imi dau seama acum ca a te uita la filmu' asta e ca si cum te-ai da cu barca si in acelasi timp ai asculta niste muzici d'alea de-ti merg la inima si ti-o face ferfelita. sa te dai cu barca pe apa iti lasa o senzatie lina de liniste, te leagana si te relaxeaza, iar sa mai asculti si muzici d'alea iti creeaza cam acelasi efect ca si filmul.
i-am dat nota 7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!