luni, august 25

concediu anulat

n-am reusit sa vand masina ca sa am si eu profit, sa-mi iau echipament si sa plec la munte. saptamana viitoare e 1 septembrie si atunci ar trebui sa inceapa si ale mele 2 saptamani de relas. dar ce sa mai fac eu acum daca n-am cu ce ma duce...si nici unde ma duce, ca daca aici dimineata mi se pare frig, daramite pe Fagaras, deci iti dai seama ca imi trebuie echipament de echipament :(
asa ca...ce o sa fac eu in concediu? stau acum si ma gandesc daca sa-l mai iau sau nu. daca nu-l iau o sa fac un an de munca neintrerupta. nu ca m-as simti obosit sau in vreun fel, dar asa ca idee "un an de munca neintrerupta, si prost platita".
dar daca imi iau concediu ce o sa fac in el? m-am gandit ieri, in timp ce eram la Carrefour, sa-mi iau un puzzle si sa-l fac de pe 1 incolo. suna tare bine "o sa-mi iau concediu ca sa fac puzzle"... :|
puzzle ala de l-am vazut eu e o copie dupa o vaza cu flori a lui Van Gogh si care ar da tare bine pe perete in sufragerie. dar totusi, dupa ce am muncit un an de zile sa-mi iau concediu ca sa fac puzzle mi se pare tare aiurea.
m-as duce naibii undeva sa lenevesc, numai sa nu stau acas' degeaba si sa-mi irosesc zilele mele libere. 2 saptamani...iti dai seama? sa pierd eu 2 saptamani ca sa stau degeaba?! bine...as vedea filme cat cuprinde, probabil ca as citi si "Noptile orientale 2", dar chiar si asa tot nu m-as simti implinit.
io vreau sa umblu dom'ne in concediu, sa plec in deplasare, nu s-o frec aiurea acasa si sa zic ca ma odihnesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!