duminică, iulie 13

Melinda and Melinda (2004)

Woody Allen, Melinda and Melinda (2004).
acu' mi-am dat seama de ce-mi place ce-mi place la filmele lui Woody Allen. dialogul, asta e raspunsul. cantitatea de dialog, de comunicare, de schimbare de opinii, de dezbateri ma incanta peste masura de mult. mie imi place sa stau de vorba, sa-mi dezbat ideile chiar si in pofida sexului :D
Melinda and Melinda e distractiv el asa in felul lui. drama si comedie in acelasi film dar fara sa fie amestecate. drama are partea ei de film si comedia p'a ei, dar cu toate astea au fost impletite astfel incat sa creeze un frumos efect cinematografic, care este acest film. n-as putea spune ca este un masterpiece, dar in mod sigur este unul dintre filmele bine realizate ale lui Woody Allen. ce-l deosebeste de celelalte este insasi realizarea de care am vorbit mai devreme, caci in rest urmeaza aceeasi reteta.
i-am dat nota 8!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!