marți, mai 6

romani de Romania

mai deci nu-mi vine sa cred ce-mi vad ochii pe pitzipoanca.org si cocalari.com =)))))))))))))
sunt incredibili oamenii astia (aia din poze). rad cu lacrimi de vreo 10 min, ma uit peste toate paginile si nu pot sa-mi inchipui cum de exista asemenea oameni pe fata pamantului si cum de ei sunt romani...

e incredibil ce natie de prosti suntem!!!

dupa ce am venit din Germania, concluzia generala a calatoriei a fost ca noi romanii suntem homosexuali onanisti. de ce? pt ca ne futem in cur unii pe altii si ne si tragem la muie. strainatatea aia pe care am vazut-o (Ungaria, Austria si Germania) e atat de frumoasa, de curata, de verde, de stilata, de civilizata incat incotinuu ma intrebam de ce ei sunt asa si noi suntem cum suntem. oare noi avem 1 singur coi si aia 3 coaie? poate da, poate nu...dar in mod clar noi singuri ne punem bete-n roate noua insine si d'aia nivelul lor de civilizatie este cu mult peste al nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!