miercuri, martie 26

some mornin' delight

mmm...m-am culcat aseara pe la 21:30, devreme adica, ca sa ma trezesc la 5:30 :D si nu m-am trezit pt ca n-am mai putut sa dorm, ci pt ca la ora aia am pus ceasul sa sune :)) da, sunt un prost! adica eu vreau sa dorm cat mai mult, sa ma odihnesc si cand colo pun ceasu' sa sune cu 1 ora mai devreme decat trebuia =)) se pare ca am fost tare adormit aseara cand l-am programat sa sune. chiar ma si miram azi de dimineata cand am vazut ca ceasul suna desi afara e mai intuneric decat trebuia. dup'aia mi-am dat eu seama "ba, stai asa ca tu la 8 te duci la serviciu deci la 7 trebuia sa te trezesti. si atunci de ce naibii m-am trezit de la 6?!" :-j oricum mi-a prins bine pt ca am avut timp sa fac un morning shower :)

am si visat azi-noapte. se facea ca venise in magazin singurul meu client si cerea becuri d'alea soft de 40 de w cu E14. le-am cautat de m-au gasit năduşelile si tot n-am dat peste ele. becurile fusesera mutate pe alte rafturi si nu le mai gaseam, nu ma mai descurcam cu ele. venise si sefa si ma certa "ca uite-le, sunt aici, nu le vezi?!" cred ca le-am gasit pana la urma. apoi imi arata clietu' asta ce a observat el la doua becuri identice dar diferite ca marime. zicea el ceva de proiectia fluxului luminos, cum ca la ala mai mic e mai directionata decat la ala mare. eu nu observam nicio diferenta, da' am dat-o ca el si l-am aprobat. dup'aia mi-a aratat laptopu' lui, un Acer cu crom pe el. arata asa, tunarit si imi placea, chiar daca nu intentionez sa-mi iau laptop. dup'aia m-am trezit, ca suna telefonu'. ceasu' de la telefon "ta nana na na nam nana nana nanam, tu tutu tu...vreau sa ma trezesc din somn..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!