luni, martie 24

prost e ala de mai violeaza

aviz celor (in medie/zi) 10 cititori ai nebuniilor mele de pe acest blog. s-ar putea ca in randurile de mai jos sa folosesc cuvinte obscene si nu numai ce ar putea sa va lezeze. cei care continua cu cititul o fac pe propria barba. sa nu ziceti ca nu v-am spus!

"E si pacat sa mai violezi in ziua de azi."


am fost azi la Targu Jiu cu 2 colegi de serviciu si m-am intors cu 1. pe drum mi-a povestit asta cu care am ramas niste faze de am ramas masca si i-am dat dreptate cand a tras concluzia de mai sus.
baiatu' asta e nitel mai mic decat mine, e smecheras, e dragutel chiar daca e stirb de dintii din fata (de fiecare data cand vorbesc cu el am tendinta sa ma uit la dintii lui si mi-e rusine sa nu observe) si se fute cu te miri cine. acum ceva vreme mi-a zis ca se duce la unu' Tarvales/Tartales/Tartales sau cum masa ii zice, ca s-o futa pe fie-sa. abia de cateva luni a facut si asta 18 ani, ca pana acum era minora. ii da asta lu' tacso 10 lei si isi face poftele cu ea in fel si chip. acum nu-i mai plateste pt ca ii gaseste clienti. cu 5 lei o poate avea si pe masa, ca si aia sta cu curu-n sus ceva de groaza. asta e poveste veche la el, ca mai nou a gasit-o pe una pe care o fute cu barbaso de fata, adica cu sotul ei, cu tatal copilului ei. chiar asta il suna ca sa se duca s-o futa pe nevasta-sa: "hai ba nu mai vii odata ca nu ma mai inteleg cu asta. mi s-a luat s-o fut intr-una, nu mai pot". tanti asta are 35 de ani, e buna in draci si e nimfomana. cand s-a dus asta la ea acasa (sta pe langa mamaie) a iesit bagaboanta la poarta imbracata doar cu o bluza si in pizda goala. cand a vazut-o colegu' asta al meu a zis ca nu e adevarat. a intrat in casa, la luat barbatu' femeii la rost ca de ce nu s-a dus mai devreme, s-a bagat cu gagica pe camera si si-a facut toate poftele. trei gauri cate are femeia, pe toate i le-a controlat. tanti asta mai sta in casa cu una' de 28 de ani si cu alta de 16. imi zice asta ca aia de 16 e mai galeata decat asta de 35. cand a fost la ea acasa s-a dus cu un prieten care s-a intretinut cu aia de 28. data viitoare vor sa se duca trei insi ca sa le faca posta si sa le si filmeze.
astea doua, fata lu' Tarvales si sotia lu' nenea asta sunt niste futaiuri mai interesante pt el, ca asa tute gaseste el peste tot. chiar are un vecin care plimba fetele de la bloc si pe care el si cu prietenii lui le fut. ca in bancu' ala sau ce naibii o fi "eu o plimb si altu' o fute". mi-a mai povestit el de bagaboante pe care le agata in discoteci, pe care le amageste cu o baterie de vin si pe care le fute apoi de le sar capacele. dupa ce mi-a povestit el toate astea a tras concluzia ca "e si pacat sa mai violezi in ziua de azi" la cata pizda e pe strada. prost sa fii sa te mai duci la o baba lesinata cand cu o baterie de vin si o vorba dulce iti bagi in pat trei tute odata.

tare m-am mirat cand am auzit ce mi-a spus. cate pot sa existe pe lumea asta...

m-a pus pe ganduri discutia cu el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!