sâmbătă, martie 1

I am the law

desi nu prea ma simt in forma pt asa ceva, am zis totusi sa primesc leapsa de la Oceania:

Ce ați face dacă ați fi dictatoare sau dictator de Mizil?

acu'...io habar n-am unde e Mizil, ce face el si cu ce se ocupa. insa, numele mi se pare cunoscut. nerelevant, oricum. Mizil e un oras, un sat, o comuna...o comunitate de oameni, ce sa mai. o comunitate cu al carui destin eu, in calitate de dictator, ma pot juca asa cum vreau eu si muschii mei. cum am spus, la inceput nu prea m-a incantat ideea de a-mi pune mintea la munca...dar suna tentant "dictator de Mizil". e fain, e refulator, e excitant sa fii dictator, sa ai puterea, sa ai posibilitatea de a face orice, sa-ti pui in aplicare toate ideile si visurile.

primul lucru care-mi vine in minte ar fi legalizarea prostitutiei si crearea unor bordeluri de 5 stele. chiar ma gandeam zilele trecute ca inafar' de alte afaceri la care m-am gandit ar mai fi si prostitutia. prostitutia legala, bineinteles! toate fetele ar avea carte de munca, analize la zi, sedinte gratuite la beauty-center, haine elegante, protectie, respect. clientii vor beneficia de discretie totala, card de fidelizare, posibilitatea de a-si alege fata si de a-si pune in aplicare fanteziile erotice si cam orice-i mai trece omului prin cap in materie de sex si nu pune in pericol viata fetei.
ca dictator de Mizil, voi fi unul "verde". adica voi renova absolut toate spatiile verzi din oras, voi introduce sistemul de separare al deseurilor, voi construi o fabrica de reciclare, voi reintroduce regula de circulare a autovehiculelor cu numar par si impar, o zi unele - o zi altele, voi face lobby pt mersul pe bicicleta si beneficiile pe care aceasta activitate le are pt sanatatea omului si a orasului, becurile economice vor fi obligatorii.
bineinteles ca Mizil va trebui sa fie un oras exemplar de frumos, cu o arhitectura urbanistica stilata, cu bun gust. voi renova toate cladirile vechi, iar cele noi vor fi construite in concordanta arhitecturala cu aspectul orasului.
fumatul va fi interzis in toate spatiile publice: strazi, magazine, institutii, scoli etc. mizilenii fumatori isi vor distruge viata in casele lor.
salariul minim va fi stabilit astfel incat fiecare cetatean sa-si poata plati din el intretinerea, utilitatile, hrana si hainele. pt mai multi bani, mizilenii vor trebui sa munceasca mai mult sau mai eficient. muncitorii puturosi vor fi alungati din oras.
avortul va fi legal, dar voi face astfel incat mamele care fac avort sau care-si abandoneaza copii sa ajunga de rasul comunitatii si sa se gandeasca de doua ori inainte de a si-o trage. barbatii si femeile vor fi obligati sa poarte prezervative asupra lor. educatia sexuala se va face in scoli incepand cu clasa a 5-a.
cersetorii vor fi trimisi la munca sau alungati din oras.
ma voi ocupa personal de pedepsirea celor care iau spaga. de asemenea, voi crea un hot line unde oamenii sa sune si sa spuna ce nedreptati li s-au intamplat, prezentand si probe, evident!
cainii vagabonzi vor avea custi si ingrijire veterinara. pisicile sa se descurce si singure :P
preturile nu vor depasi limita bunului simt. adica un suc nu va costa 10 roni in discoteca, in timp ce in magazin e 3 roni.
toti smecherii, fitosii si cocalarii vor fi pusi la panoul rusinii din centrul orasului.

un program electoral concret nu am. insa, daca mi-as pune serios mintea la cotributie, as face unul baban de tot :D

4 comentarii:

  1. cu un dictator ca tine, eu una ma mut la Mizil:))

    RăspundețiȘtergere
  2. oare se poate sa fii si dictator si popular in acelasi timp? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. oho, si-nca cum...vezi Chavez al Venezuelei si nu numai

    RăspundețiȘtergere
  4. ok. ma gandeam ca voi fi singurul :P

    deci...te voi anunta atunci cand ma voi aseza pe scaunul de dictator al Mizilului. keep in touch ;)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!