sâmbătă, februarie 9

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (2007)

nu prea ma dau in vant dupa musicaluri. pana acum am vazut, cred, un singur astfel de film, Corpse Bride. nu stiu de ce, dar nu prea ma incanta ideea de film si dans in aceeasi compozitie, si de aceea m-am cam ferit sa vad astfel de productii. insa nu pt mult timp! imi plac filmele, imi place dansul, imi place muzica...de ce nu le-as vedea pe toate in acelasi loc sau cel putin in perechi de cate doi? bine...n-o sa ma apuc acum sa devorez musicaluri, ci vreau doar sa insemnez ca am renuntat la prejudecata mea despre filmele in care se canta. imi plac si nu ma voi mai feri de ele. acum mai trebuie sa vad si un film in care se danseaza.
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (2007) = musical regizat de Tim Burton, (evident) cu Johnny Depp si Helena Bonham Carter (mi-a placut de ea din Fight Club, iar acum inca si mai mult). la inceput am fost un pic reticent cand l-am auzit pe Johnny cum canta versuri fara rima, insa cu intonatie si patos. dar m-am lasat dus de val imediat ce l-am auzit pe Anthony Hope (Jamie Campbell Bower) cantand. nu stiu daca intr-adevar e vocea lui, da' e la fel de frumoasa si cristalina ca cea pe care poetul o compara cu trilul privighetorii. aceasta voce mi-a deschis ochii si sufletul si m-a facut sa las muzica sa ma invaluie.
nu pot spune ca am fost foarte impresionat de film (cam greu pe vremea asta), dar mi-a placut. e un film frumos, bine realizat, fain decorat si seducator cantat. chiar daca e un musical neobisnuit de sangeros si sadic, m-am obisnuit repede cu asta si m-am lasat fermecat de poveste si incantat de muzica.
i-am dat nota 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!