sâmbătă, februarie 9

Into the Wild (2007)

am asteptat cu nerabdare sa vad Into the Wild (2007). inca de cand am vazut trailerul am fost cucerit instant de subiectul filmului. n-avea cum sa nu se intample asta, caci este despre un tip care renunta la tot si incepe o viata noua, pe cont propriu, printre straini si prin natura. asta e si visul meu; simt/trebuie/imi doresc o astfel de aventura. am incercat ceva de genu' asta anul trecut, cand am fost in Maramures.
mi-am facut multe asteptari in ceea ce priveste filmul si nu am ramas deloc nesatisfacut. am vazut exact aventura la care ma gandeam si m-am simtit asa cum ma asteptam: si mai dornic de a trai in natura prin puterile mele.
Christopher McCandless, aka Alexander Supertramp, este eroul filmului. este tipul care dupa ce a terminat facultatea si-a donat economiile in valoare de $24.000, si-a aruncat toate actele de identificare, si-a pus rucsacul in spinare si a plecat in lume cu gandul sa ajunga in Alaska. vreme de doi ani de zile a calatorit, a muncit, s-a imprietenit cu straini si a fost liber. nu a depins de nimeni si nimic, a facut exact ce a vrut si cand a dorit, in concordanta cu ce a trait si a simtit. cel putin asta reiese din film.
scenariul este mai bun decat regia, in ceea ce priveste filmul. actiunea, aventura, mi-au luat ochii si nu am fost atent la modul in care acesta a fost facut. ca sa fiu sincer, nici nu m-a interesat. eu am fost cu ochii si sufletul pe ceea ce Supertramp traia, pt ca, asa cum am spus mai sus, in adancul sufletului simt si eu aceeasi chemare spre natura.

unii spun despre baiatu' asta ca a fost un inconstient si ca ce a facut el nu se poate chema aventura, ci mai degraba suicid. a fost un erou tipic romantic, asa ca trebuie judecat ca atare, romantic si nu rational. putini sunt cei care au curajul si vointa de a face si de a duce pana la capat ceea ce a reusit el.

nu conteaza cum mori, ci conteaza ce ai facut pana-n acea clipa. vorba aia, "din tot ce-am strans si-am adunat pe-acest pamant, m-am ales doar c-o lumanare si-un mormant".

2 comentarii:

  1. Hmmm...nu mi se pare un curaj sa te rupi de lume.

    RăspundețiȘtergere
  2. (la cum e lumea de azi, nu s-ar mai numi curaj ci normalitate)

    ia incearca s-o faci...fara bani in buzunar, fara acte, doar cu rucsacul in spinare si fara dorinta de intoarcere, pleaca d'acasa si traieste. nu stiu tu cum te-ai descurca, dar nu cred ca sunt multi care s-o faca.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!