marți, decembrie 18

nu vreau sa fiu perfect

intotdeauna m-am pierdut in detalii si n-am mai avut in vedere esentialul. si asta din cauza incercarii mele de a fi perfect. tot ce fac e o incercare de creare a perfectului, tot ce fac trebuie sa fie bun si ireprosabil, mai ales ireprosabil!

acum, spre exemplu, incerc sa-mi mut blogul pe Wordpress. de ce? am vazut eu un blog facut la astia care avea o tema foarte misto: partea de jos a blogului, opusu' header-ului, continea toate informatiile care la mine sunt pe stanga. am incercat sa-mi fac blogul sa arate asa, dar a iesit un caca maca, asa ca m-am enervat si am zis ca renunt la Blogger si trec pe Wordpress pt ca acolo voi putea sa-mi fac blogul perfect. evident ca pe parcurs am si uitat de acel blog care-mi placuse, am uitat de unde plecasem, si m-am infundat printre detaliile alambicate ale Wordpressului.
si, ca sa-i fac in ciuda perfectionistului din mine, tot pe Blogger raman. neah! in your face! >:)
pacat ca aici nu gasesc optiunile de acolo...

saptamana trecuta am avut revelatia asta cu "nu vreau sa fiu perfect". pt cineva care nu ma stie, dorinta asta a mea nu-l va misca deloc...dar, cineva care ma cunoaste (oare cine-i ala?) va ramane uimit. eu, sa nu mai vreau sa fiu perfect??? da, uite asa!
a fi perfect inseamna si a fi unic. ori perfect si unic nu e decat Dumnezeu, iar in ceruri nu e loc decat pt unul singur :D a fi perfect inseamna si a nu avea nevoie de ceva...un om perfect da la labă atat de bine incat nu mai simte nevoia de sex, un om perfect e atat de bun incat nu mai are nevoie de incurajari si de certitudinea celorlalti ca ceea ce a facut e bine, un om perfect uita sa traiasca pt ca e atat de ocupat si de concentrat sa nu greseasca, un om perfect nu-si va gasi niciodata jumatatea pt ca el e unic si desavarsit incat nu poate fi completat de altcineva (altfel n-ar mai fi perfect, nu?!). aici am vrut sa ajung, la singuratatea pe care mi-o poate oferi perfectiunea. nu vreau sa fiu perfect pt ca nu vreau sa fiu singur!
nu vreau sa fiu perfect dar caut pe cineva tot atat de perfect ca si mine :)

acest post nu e nici pe departe unul ireprosabil. ma enerveaza fontul asta cu care scriu acum (pt ca fontul care apare pe blog e diferit...cel putin asa mi se pare) si nu ma pot concentra intr-atat de mult incat sa scriu asa cum simt si cum vreau.
dar cine stie, poate pe mine ma lasa rece ceea ce am scris, dar pe un altul il va impresiona intr-un fel sau altul, incat sa spuna "imi place!", si astfel acest post sa fie mai perfect decat credeam eu. vroiam sa spun ceva inteligent, ca o concluzie, in incheiere, dar am uitat.

poate cu timpul voi reusi sa fac acea noua ordine dupa care sa ma ghidez. de aceea si vreau sa scriu aici, pt ca ma ajuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!