vineri, decembrie 28

Atonement (2007)


am vazut in Atonement (2007) cam ceea ce ma asteptam, o poveste de dragoste cu placeri si suferinte. insa am vazut asta acum 20 de ore. s-a dus de atunci si pana acum postludiul.
tin minte ca inca de la inceput mi-a placut casa in care actiunea incepe sa se petreaca. am o slabiciune pt camerele scaldate de soare, colorate cu flori si ornate cu diverse decoratiuni.
decorurile sunt alcatuite pana in cel mai mic detaliu si joaca astfel un rol important in acest film. se vede cu ochiul liber ca s-a lucrat la el si nu degeaba a fost nominalizat la Globurile de Aur. chiar daca e un film ce are in centru o poveste de dragoste, iti ofera si o lectie vizuala de istorie si ma refer la plaja plina de soldati pe care ajung Robbie Turner (James McAvoy) si cei doi prieteni ai lui. parca ma uitam la Saving Private Ryan!
imi place echilibrul cu care a fost construita povestea. se ocupa in mod egal de cele trei personaje ale filmului, nu te lasa cu ideile in aer si-ti explica tot ce se intampla.
i-am dat nota 8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!