joi, noiembrie 5

filme x 10,5

de cand am scris despre ultimul film vazut am vazut alte zece (si jumatate), insa n-am mai apucat sa si scriu despre ele, asa cum faceam de obicei. nici n-am avut timp, pt ca am preferat sa vad un alt film decat sa stau si sa scriu despre cel vazut cu o seara in urma, dar nici cuvintele nu mi le-am gasit. probabil ca o sa ma las de treaba asta, caci simt cum devin pathetic (as vreau eu patetic) si monoton.
am inceput sa fac infuzie de filme d'ale lui Woody Allen. si am de gand sa nu ma opresc pana nu le voi fi infuzat pe toate.

am observat ca in ultimul timp prefer sa traiesc si sa scriu mai putin, decat sa scriu mai mult despre cum nu traiesc.

The Great Buck Howard (2008) - how the fuck did he know where the money was? i-am dat nota 7!

Revolutionary Road (2008) - bani vs. libertate = 1-0 i-am dat nota 8!

Mammoth (2009) - bani vs. familie = 1-2 i-am dat nota 7!

La tourneuse de pages (2006) - psycho revenging crazy hot piano player bitch! i-am dat nota 8!

The Road to Guantanamo (2006) - americanii-s de vina pt "binele" si raul din lume... i-am dat nota 8!

Alice (1990) - banii exista doar pt a cumpara decorul in care se desfasoara viata, iar un decor extravagant e greu de intretinut ;) i-am dat nota 7!

Everyone Says I Love You (1996) - muzica, amuzament, film, vedete, Paris si Venetia, Woody Allen si dragostea :) i-am dat nota 7!

Tôkyô sonata (2008) - munca te innobileaza, orice-ar spune lumea. si e si bratara de aur. i-am dat nota 8!

Shadows and Fog (1991) - umbre, ceata, umor, Mia Farrow...si cam atat. i-am dat nota 7!

Mighty Aphrodite (1995) - nu foarte foarte, dar destul de prea prea. i-am dat nota 7!

am incercat sa vad Les aimants (2004), insa n-am reusit sa rezist pana la sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!